.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتصاب معاون سرمايه‌گذاري ميراث فرهنگي مازندران

سرپرست معاونت سرمايه‌گذاري و طرح‌هاي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري مازندران منصوب شد.

به گزارش شمال نیوز ، طي حكمي از سوي "رحمت عباس‌نژاد"، رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري مازندران "سيف‌الله فرزانه" به سمت سرپرست معاونت سرمايه‌گذاري و طرح‌ها منصوب شد.
بر اساس اين گزارش ،رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري مازندران در جلسه معارفه معاون سرمايه‌گذاري و طرح‌هاي سازمان گفت: به‌دليل اهميت و ضرورت سرمايه‌گذاري در استان به‌خصوص سرمايه‌گذاري در بخش گردشگري از اين پس جذب سرمايه‌گذار، حمايت و نظارت بر امر سرمايه‌گذاري تا حصول به نتيجه درحوزه جداگانه‌اي باعنوان سرمايه‌گذاري و طرح‌ها پيگيري خواهد شد.
وي اولويت اول سرمايه‌گذاري در اين حوزه را گردشگري اعلام و خاطرنشان كرد: درحال‌حاضر، در حوزه ميراث فرهنگي و صنايع‌دستي حفظ، صيانت، ترويج و اشائه آن از اهميت بيشتري برخوردار است.
عباس نژاد اظهار داشت : سرمايه‌گذاري در زمينه توريسم مورد توجه سرمايه‌گذاران قرار دارد و شرايط نيز از هر جهت آماده و مهيا است و تفكيك سرمايه‌گذاري به‌صورت تخصصي از حوزه گردشگري نشان دهنده اهميت موضوع است.
گفتني است در اين جلسه سيف‌الله فرزانه شهردار سابق محمودآباد به سمت سرپرست معاونت سرمايه‌گذاري و طرح‌ها منصوب شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهروند ساروی 16 آذر 1386
باسلام
سرمایه گذاری با مقوله تنش زدایی در عرصه بین المللی و داخلی تناسب دارد تا سرمایه ها به کشور امارات و ... انتقال نیابند و بعد از آن به دیدگاه مشخص فرهنگی مسئولان تا در صورت ایجاد یک مرکز توریستی توسط یک سرمایه گذار شاهد برخوردهای سلیقه ای مسئولین نباشند .
سرمایه گذاری زیرساخت می خواهد : توسعه راهها ؛ سیستم حمل و نقل و ... که از وظایف دولت است
شهروند ساروی 17 آذر 1386
سرمایه گذاری بخش خصوصی یک تعامل دوسویه بین سرمایه گذار و دولت محترم می باشد . ایجاد زیرساختها مانند توسعه راهها و شبکه حمل و نقل و ... و قوانین مشخص و تسهیلات ویژه و از همه مهمتر فرهنگ سازی در صدا و سیما مبنی بر اینکه : (همه سرمایه داران وابسته به مافیا نیستند ) از طرف دولت و پس از آن انگیزه سرمایه گذاری ایجاد خواهد شد . آیا تعریف روشنی از توریست و سرمایه گذار و سرمایه دار ارائه می کنید ؟؟؟؟!!!!
شهروند ساروی 18 آذر 1386
گردشگری با کدام پول ؟ گویا از تورم خبرندارید ؟؟؟!!!
شهروند ساروی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.